7 Nisan 2021 Çarşamba

Çok şaşırtıcı değil mi?


Diğer maçları da bir kenara bırakayım. Hatayspor maçına bakıyorum sadece, skoru döndürmeye yönelik inancı olan ya da çaba gösteren sadece 2 isim gördüm. Falcao ve Babel. Çok şaşırtıcı değil mi? Beklemezsiniz normalde, gamsız dersiniz. Babel'in geçen sezonunu izledik mesela, çok vurdumduymaz haldeydi. Bu yüzden de zaten Ocak ayında kiralık olarak gitti. Falcao da sakatlıklardan ısrarla geri dönmemesi ve sorumluluk almasıyla bilinir. O da şu an bambaşka.

Son haftalarda kötüyüz. Kötü görüntü de bana göre tamamen teknik kaynaklıdır, yani ihalesi Fatih Hoca'ya kalır. Oyuncu grubu düşüş içinde çünkü, hemen hemen herkes aşağı doğru çekiliyor. Şu an 2 isim ayakta ve kötü gidişata isyan ediyor. Babel'in bu özverisini sezon başından bu yana paylaşıyorum ve çok şaşırıyorum. Gerçi o da çevireceği ve müthiş oynayacağı Sivasspor maçında kenara alınmıştı. Yine de isyan eder hali devam etmekte.

Falcao da son sakatlık dönüşünde olabildiğince güçlü. Bu sefer kendi doktoruna tedavi oldu ve en iyi şekilde geri döndü. Oynadığı maçlara da ciddi anlamda etki ediyor. Kendisiyle yola devam edelim anlamında yazmıyorum bunu, bugünün hakkını vermek maksadım. Hatayspor maçında da skora isyan etti ve geri döndürmek adına her şeyi yaptı. Şu an formayı o hak ediyor ama Mostafa Mohamed'in düşüşü de futbolcuya yazmaz.

Karagümrük maçında Falcao'yu bekliyorum mesela. Hatta Babel de ilk 11 olarak başlayabilir. Bazı isimlerin üstü çizilmiş, onlarla alakalı umudum kalmadı. Bazı isimler de ne olursa olsun oynamaya devam edecektir. Araya serpiştirilen 2 isim Falcao ve Babel olur. Bir şey değişir mi, sanmıyorum. Kazansan ne elde edersin, yine hiçbir şey. Günü geçirmiş olursun, başka bir şey değil. İddiamız olduğunu düşünmüyorum.

12 yorum:

  1. Hoca reaksiyon vermediği için haliyle biz taraftarların da umudu kalmadı maalesef

    YanıtlayınSil
  2. Hocanın, her ne şartta olursa olsun Taylan, Emre, Oğulcan, Kerem gibi isteyen aç oyuncuların yanına isyan eden Babel, Falcao gibi isimleri koyması lazım. Hangi sistemle nasıl oynarız bilmiyorum ama artık sakatlık, ceza, Covid olmadığı sürece ilk 11 ve sistemle çok oynamadan kazanma odaklı maç maç plan yaparak gitmek lazım.
    Hocadan kulüp için takım için bu konsantrasyonu beklemek hakkımız. Bu denli dağılmaya hakkı yok. 50 yıldır bu işin içinde olup, bu yollardan milyon kere geçmiş biri olarak verdiği kararlar hepimizi şoka uğratıyor.
    Çok açık ve net bir şekilde BJK ve Fener'in daha bir sürü maç kaybedeceğini aşikar. Bu fırsatı kaçırmamalıyız.
    Takımın kaybolan özgüvenini geri döndürmek ve kazanmamız lazım.
    Bu kadro bu kadar kötü top oynayacak bir karo değil asla!

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. O serpiştirme, denge oluşmuyor maalesef. Bir ara kurmuştuk o dengeyi :(

      Sil
  3. Hiçbir mevkide yeri garanti oyuncumuz yok nerdeyse. Marcao ve Muslera hariç kimseyi gözü kapalı yazamıyoruz. Bu kadro gerçekten bu kadar kötü mü ?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Aynen abi kötü kadro demeye devam siz, Taylan Kılınç oğulcan feg mohamed onyekuru saracchi yedlin luyi bunları kullanamıyorsa bir hoca kimse kusura bakmasın kadro kötü falan değildir

      Sil
    2. Son kayıplar evet hocaya yazar, kabul. Ama şunu da unutma ki ne Taylan'dan ne Kılınç'tan ne de Oğulcan'dan böyle bir beklenti yoktu. Taylan hayatında oynamadığı mevkide 6 ayda milli takım oyuncusu oldu, Kılınç savunma arkası koşu yapan kanatken merkez orta sahaya evrildi. Bunlar da hocaya yazar. Bu takım da sezon başında bırak 6 doğru düzgün 8 numara bile yoktu. Son haftalar hocaya yazsa da bu sezon yönetime yazar.

      Sil
    3. doğru tespit katılıyorum. ama katılıyorum ve kızıyorum. taylan emre kılınç oğulcan onları bu hale getiren terim. o zaman devam et abi doğru yolu bulmuşsun işte devam et oyuncak gibi oynama şu takımla.

      Sil
    4. Evet, saha içi ve saha dışı çok fazla karıştırılıyor. Hocanın hangi kararının arkasında ne var hiç bilmiyoruz mesela. Bazı oyunculara geçen seneye göre bir iki seviye atlatan ve camianin büyük krizlerden çok daha az hasarla çıkmasini sağlayan Fatih Hoca elbette ve ona büyük saygı duyuyoruz. Fakat son zamanlarda işler ne yazık ki çok kötü gidiyor.

      Sil
    5. Kadro kötü değil, kadro gayet iyi. Belki bir stoper alternatifi daha olabilirdi ama o riski de göze alan hoca. Beşiktaş'a bakıyorsun, her eksikte Necip Uysal'ı yama yaparak ne noktadalar.

      Sil
  4. orta üçlüde taylan-emre k-feghouli, kanatlarda kerem-oğulcan, forvette de kim olursa olsun fark etmez, Falcao formda, Mostafa'yı da değişen düzenler düşürdü zaten. Ya şu sisten sezon sonuna kadar götürmez miydi ya ve ısrarla hoca da geri dönmüyor. Adamlar sağlam olmasına rağmen takmış durumda.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Karagümrük maçını merakla beklesem de, kazansak dahi sonrasında konuşacaklarımdan korkuyorum :(

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir